ورود پسران ممنوع
این وب فقط مخصوص دخترا هستش و هیچ پسری اجازه ورود به این وب رو نداره!
درباره وبلاگ


به به بالاخره تشریفتون رو آوردین خب حالا که زحمت کشیدین و اومدین پس بدون نظرم بدین راستی این وبلاگ صرفا جهت خندست...البته بسیاری از حرفام برا بیشتر پسرا صدق میکنه هااااا!!!! آی دخترا آگاه باشید... بچه ها من تاحالا دوست پسر نداشتم....وشکست هم نخوردم...لطفا نظر خصوصی ندین که چرا این حرفارو مینویسم فقط میخوام ببینم مسخره کردنه پسرا چه حالی داره....وسلام ا

پيوندها
رازنوشتِ يــــه پسرهــــ
•♥•°*˜¯`°*.。 بـیـا تـو بـنـدریـهـا •♥•°*˜¯`°*.。
پاتوق دخترونه
(。◕ ‿◕。)♀N@v!d♀(◡� �◡✿) - ♀♥★BOy★♥♀
روانشناسی قبل وبعد ازدواج
zeal
sh@paryB@HAR
گالری عـکس سلنا گومز
آیا میدانید؟؟؟-معما-لطیفه
(◡‿◡✿)يه دخمل خوشمل(◡‿◡✿)
♥پرنس وپرنسس♥
دفتر خاطرات جوجو
ghati pat
دختروپسرهای خوشمل وباحال
جالب
شعر.عکس.هنر
عشق یا نفرت-Love or hate
هر چی که بخوای..
دخمل نازنازی
تیپ و شخصیت
♀★••★♥Al0Ne G!rL♥★••★♀
هواداران سرخآبی های پایتخت
مـحـمـد جـــــان دوسـتـت دارم
طراحی حرفه ایی با فتوشاپ
ضد دخترا_پسری بیا2
lovelorn.seven.loxblog.com
ورود پسران مموع
voroOojakeashegh
پارتی خنده
مغازه ی دانلود
تنهای متفاوت
فقط دختر پسراي باحال بيان تو...
همین جوری الکی
طنز ريگان
طنز ريگان
دنیای کامپیوتر
کل کل بیا تو
کرمانشاه-اینجا گیلانغرب است!
ورود پسران ممنوع
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود پسران ممنوع و آدرس vorojac.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

misi az shoo ma ha.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 129216
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 278
تعداد آنلاین : 1




سنجش میزان عشق
پورتال آلامتو

ابزار وبلاگنویسی
نويسندگان
vorojac

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 20:54 :: نويسنده : vorojac

خیلی ها از من پرسیدن چرا از پسرا متنفری؟(مخوصا" پسرا)

من در جواب تمام کسایی که ازم این سوال رو پرسیدن باید بگم که: من به خاطر این از پسرا متنفرم که خیلی از دوستام داشتن به خاطر پسری که دوستشون داشتن  بعد ولشون کردن زندگیشون رو از دست میدادن.یعنی داشتن خود کشی میکردن.

حالا من می خوام با درست کردن این وبلاگ از تمام اون پسرا انتقام بگیرم.

وحالادوتا پیشنهاد به دخترا دارم:

1.با هیچ پسری دوست نشن.مگر اون پسر رو مثل کف دستشون بشناسن.(البته هیچ پسری رو نمیشه شناخت)

2.هیچ پسری ارزش اشک دخترا رو نداره.

امید وارم جوابتون رو گرفته باشین....وروجک خانم



نظرات شما عزیزان:

mat
ساعت13:01---2 اسفند 1390
داری وقتتو تلف می کنی ، اون پسری که دوست تو رو ول کرده خوب خیلی از خانوما هم هستن که دوست پسرشونو ول می کنن و خیانت می کنن.

nima
ساعت15:05---25 بهمن 1390
man be shoma dokhtar ha ehteram mizaram va fekr nakonam ooni ke gofti dorost bashe (dar mored bishtar pesar ha)manam 2ta az doostam ashegh dokhtar boodan oon dokhtara ham awal doost shodan ama badesh raftan va dige asari azashoon nabood yeki az doostam har rooz va har shab gerye mikard joori shode ke alan age behesh begi gerye kon gerye mikone in dalil nemishe ke hameye pesara ro intori bebini lotfan yekam fekr kon:

آرزو
ساعت13:48---25 بهمن 1390
ممنونم وروجک جون از ساختن این وبلاگ

امیرعلی
ساعت17:43---24 بهمن 1390
شما دخترا خر تشریف دارین به ما چه ؟خو منگلین دوست میشین بعد پاشو میخورین عقده میشه واستون میشن مث تو.نشین خب

mahdi
ساعت14:49---23 بهمن 1390
سلام وروجک خانوم مرسی تو خوبی؟برا چی انتظارشو نداشتی؟ببخشید این چدن روز که به وبت سر نزدم مسافرت بودم.

موفق باشی


mahdi
ساعت14:48---23 بهمن 1390
سلام وروجک خنوم مرسی تو خوبی؟برا چی انتظارشو نداشتی؟ببخشید این چدن روز که به وبت سر نزدم مسافرت بودم.

موفق باشی
پاسخ:اخه مطالبم رو با ذکر منبع گذاشته بودی.واسه همین.اشکال نداره ولی من بهت سر زدم.


لیلا
ساعت23:14---22 بهمن 1390
واقعا مطالب جالبی نوشتی وروجک خانم لبخند به لبهام آووردی

mahdi
ساعت18:05---18 بهمن 1390
سلام وروجک خانوم خسته نباشید.

من این سوالا از آقای تنهای متفاوت داشتم:

شما همه ی دختر ها را دوست داری؟

اگه آره چه دوست داشتن مسخره ای اگه نه پس چرا نوشتی؟

در ضمن برای مخ زدن راه های دیگه ای به جز پاچه خواری هم هست.

پاسخ:راست میگه والا.


raha
ساعت23:31---14 بهمن 1390
manam hamin nazar ro daram abji joo0n age dos dashti add kun mano (raha1743)پاسخ:من ادت کردم مرسی که سر زدی.

تنهای متفاوت
ساعت22:11---13 بهمن 1390
من شما دخترارو دوست دارم و بهتون احترام میذارماااااااپاسخ:mer30

شاهین مکری
ساعت21:48---9 بهمن 1390
.با هیچ پسری دوست نشن.مگر اون

پس

رو مثل کف دستشون بشناسن.(البته هیچ پسری رو نمیشه شناخت)

اون پس نیست پسره اشتباه نوشتی اصلاش کن

راستی ببخشید وارد شدیما

خوش حال میشم که نظر بدی در باره وبلاگم.

البته یه وبلاگ تازه ساخته حال ندارم بسازمش
پاسخ:ببخشید اشتباه شده بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: